Free Fallin (Tropical Mojito Remix) - John Mayer

前奏有没有一种在海滩上晒日光浴的快感~


歌手:John Mayer

歌词:

She's a good girl, loves her mama
她是个好姑娘,她爱她的妈妈
Loves Jesus and America too
也爱上帝和她的国家
She's a good girl, crazy 'bout Elvis
她是个好姑娘,她喜欢猫王的歌
Loves horses and her boyfriend too
也爱她的男朋友和她的马
It's a long day livin' in Reseda
在里西达待得实在太久了
There's a free-way runnin' through the yard
想出去看看冲破这篱笆

And I'm a bad boy, cause I don't even miss her
我真是个坏小子,竟然从没想念过她
I'm a bad boy for breakin' her heart
我真是个坏小子,把她的心都伤透了
And I'm free
我孑然一身,潇潇洒洒
Free fallin'fallin'
自由自在地向下坠落
Now I'm free
我孑然一身,潇潇洒洒
Free fallin'fallin'
自由自在地向下坠落
All the vampires walking through the valley
穿过荆棘密布的悠长山谷
Then move west down Ventura Boulevard
向西走上繁华的万特乐大道
And all the bad boys are standing in the shadows
所有坏小子都站在阴暗的角落里
And the girl girls are home with broken hearts
善良的姑娘在家中独自伤心哭泣
And I'm free
我孑然一身,潇潇洒洒
Free fallin'fallin'
自由自在地向下坠落
Now I'm free
我孑然一身,潇潇洒洒
Free fallin'fallin'
自由自在地向下坠落
And I'm free
我孑然一身,潇潇洒洒
Free fallin'fallin'
自由自在地向下坠落
And I'm free
我孑然一身,潇潇洒洒
Free fallin'fallin'
自由自在地向下坠落


评论

热度(22)

© 欧🐑不是羊 | Powered by LOFTER